Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Kristinehamn-Påkörd Katt!

Av concreteangel88 - 11 augusti 2010 03:54

Jag ber så hemskt mycket om jag inte upptaderat bloggen men dom jag var hos hadde ingen dator, därför har jag inte kunnat upptadera bloggen.


Resan till Kristinehamn gick jätte bra :) jag hade jätte kul, det hade även min farmor och min syster.

Samma dag som vi kom, kom också mina kusiner Mike och Matte och hälsade på också, det var riktigt kul haha vi käka typ den största familjepizzan jag någonsin sett. Charlie Chaplin hette pizzerian, jätte god pizza :)


Fick 100 kr av farmors bror och hans fru, lite sjukt för vi känner dom typ inte och träffar dom inte ens 1 gång om året, vi träffas nästan aldrig och ändå får vi pengar :) haha det var bara bra för det behövdes.


Det var tråkigt att åka hem från Kristinehamn men samtidigt skönt för dom pratade bara finska hela tiden och jag fattar ju ingen finska alls fast jag är halv finsk.

Men resan hem gick också bra, dock lite mer långtråkig varför vet jag inte men det var väl mest pga att jag ville hem och tyckte att det gick för sakta.


När vi kom hem så cyklade jag o syrran till våran kompis Rebecka, det var la trevligt men det blev en massa jävla bråk för det var två andra där också, Anna och Mikaela. Anna och Rebecka bråkade hela tiden JOBBIGT värre alltså, dom bråkade om princip allt dom kunde komma på. Det slutade med att Anna blev typ utslängd och vart skit sur.


När vi skulle cykla hem igen klockan var ungefär tre på natten ( alltså för någon timme sen) så möter vi först på en hare sen så låg det någonting typ mitt på vägen, bredvid en förskola och jag kollade var det var och det var nog bland det hemskaste jag någonsin sett, en påkörd katt   jag fattar inte att man bara kan köra därifrån   jag blir riktigt jävla förbannad på sånt :( 

Min syster ringde typ polisen och dom bad oss att flytta på den, att lägga den åt sidan så skulle dom åka och hämta den senare. HOPPAS ATT DOM GÖR DET.


Ska försöka sova nu!


Kram och godnatt en ledsen noname1988

 
 
sus

sus

14 augusti 2010 17:37

kikade förbi, lämnar avtryck efter mig :)

http://dusisus.bloggplatsen.se

concreteangel88

15 augusti 2010 23:52

Wie :) Min allra första kommentar :D Tack så mycket.! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av concreteangel88 - 5 juni 2012 00:35

http://ttela.se/start/trollhattan/1.1649020-bil-kraschade-in-i-tradgard     Helt jävla sjukt :S en granne till mina föräldrar fick en bil på tomten :S finns bara ett ord och det är SJUKT!   Sov hos mina föräldrar i helgen so, var och i lörd...

:(

Av concreteangel88 - 5 juni 2012 00:21

Jag orkar snart inte mer, vet inte vad jag ska tro längre :(    ibland känns det bara för bra för att vara sant :(                         ...

Av concreteangel88 - 2 juni 2012 23:39

Vill inte gå runt med den känslan :( orolig för allt, ekonomin, jobb, familjen och en del annat :( är orolig för att inte bli älskad, för att allt ska gå åt helvete :(...

Av concreteangel88 - 2 juni 2012 18:14

Vet inte vad jag ska tro längre, vet inte hur länge jag komma orka med det här, känns som om att jag går igenom samma skit igen :( vill inte, kommer inte orka det. :(:(:(:(:(...

Av concreteangel88 - 9 maj 2012 18:38


  ÄLSKAR DIG MATHIAS ANDERSSON AV HELA MITT   DEN 4:E MAJ  2  HELT UNDERBARA MÅNADER !!! ...

Presentation

Funny Bunny heter jag och jag är så go och glad, vill du ha en liten grej stoppa 5 kronor i mig. :)

Jag älskar min Mathias Andersson över allt annat på denna jord :)
4 mars 2012.
10 april 2012

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards