Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av concreteangel88 - 7 augusti 2010 18:37

Vaknade vid tolv rätt skönt att "sova" ut har inte gjort ett jävla dugg idag :/ men ska åka till Kristinehamn med min underbara farmor och min syster för vi ska hälsa på farmors bror och hans fru + att farmor ska plocka blåbär vilket hon har velat göra jätte jätte länge :) Vi åker nog på måndag eller imorgon och ska övernatta där, ska la bli kul hoppas jag i alla fall aldrig sovit där förut :).


Sen så typ tisdag tror jag det blir i alla fall, så ska jag åka till underbara mormor och hjälpa henne att städa och så eftersom hon inte klarar av det själv :D sen är det aldrig fel med pengar asså, har vart fattig hela jävla sommaren :( inte kul INTE KUL :(


kollar på någon konstig film Don Juan DeMarco verar as konstig och rätt så kass :S Hur kan dom visa en sån film Usch USCH säger jag.


Skriver mer senare!


Kram noname1988

Av concreteangel88 - 7 augusti 2010 02:37

Poltergeist är fane mig bland den sjukaste filmen jag någonsin sett.


Visst jag tror ju på spöken och sånt, jag tror på ett liv efter döden/att man inte dör utan att man fortsätter att leva efteråt.

Låter kanske sjukt men så är det, ni får gärna kalla mig knäpp men jag tror på sånt, det har jag alltid gjort och kommer nog alltid göra tills någon har bevisat motatsen vilket inte kommer att hända Hahahah!


Jag har faktiskt varit med om att det spökar i mitt egna hem, låter kanske sjukt men det är sant.


Vill ni veta så får ni kommentera :)


Ska sova nu!


Kram noname1988

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Funny Bunny heter jag och jag är så go och glad, vill du ha en liten grej stoppa 5 kronor i mig. :)

Jag älskar min Mathias Andersson över allt annat på denna jord :)
4 mars 2012.
10 april 2012

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards