Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

Jävla sjuk grej som hände i helgen :S

Av concreteangel88 - 5 juni 2012 00:35

http://ttela.se/start/trollhattan/1.1649020-bil-kraschade-in-i-tradgard



Helt jävla sjukt :S en granne till mina föräldrar fick en bil på tomten :S finns bara ett ord och det är SJUKT!


Sov hos mina föräldrar i helgen so, var och i lördags så hade jag så fruktansvärt jävla tråkigt så jag skulle gå upp och vila mig lite, för det fanns inget att göra och inget hände, går upp på övervåningen lägger mig i sängen, spelar lite temple run och lägger sen ner min iPad och slutar ögonen och några minuter efter så hör jag en bil och sen en rätt så kraftig smäll och sen en ännu kraftigare smäll, springer ut till hallen och kollar ut igenom förnstret och ser att det ligger bildelar lite överallt, springer fort som fan ner ifrån trappan ropar på min syster och springer ut o kollar, då ligger det en bil på taket på grannens tomt ;s helt jävlasjukt och föraren smet och gömde sig några meter bort i en lägenhet :S att han överlevde den kraschen är för mig helt ofattbart :S man ska egentligen inte göra det men han hade änglavakt, men han är nu misstänkt för. smittning, grov olovlig körning, drograttfull och vårdslöshet i trafik, ganska så straffbara och fina punkter :P haha men helt jävla sjukt i alla fall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:(

Av concreteangel88 - 5 juni 2012 00:21

Jag orkar snart inte mer, vet inte vad jag ska tro längre :(    ibland känns det bara för bra för att vara sant :(                         ...

Av concreteangel88 - 2 juni 2012 23:39

Vill inte gå runt med den känslan :( orolig för allt, ekonomin, jobb, familjen och en del annat :( är orolig för att inte bli älskad, för att allt ska gå åt helvete :(...

Av concreteangel88 - 2 juni 2012 18:14

Vet inte vad jag ska tro längre, vet inte hur länge jag komma orka med det här, känns som om att jag går igenom samma skit igen :( vill inte, kommer inte orka det. :(:(:(:(:(...

Av concreteangel88 - 9 maj 2012 18:38


  ÄLSKAR DIG MATHIAS ANDERSSON AV HELA MITT   DEN 4:E MAJ  2  HELT UNDERBARA MÅNADER !!! ...

Av concreteangel88 - 9 maj 2012 02:12

Jag vet att det är lite sent att skriva detta inlägg nu, men som man säger: Bättre sent än aldrig.   Vill bara tacka älskling och hans bror och brorsbarn för en jätte trevlig valborg, det var riktigt kul :) Och vill tacka min älskling för den und...

Presentation

Funny Bunny heter jag och jag är så go och glad, vill du ha en liten grej stoppa 5 kronor i mig. :)

Jag älskar min Mathias Andersson över allt annat på denna jord :)
4 mars 2012.
10 april 2012

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards