Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Orkar seriöst inte

Av concreteangel88 - 25 april 2012 17:54

Jag orkar seriöst snart inte mer allt är så jävla jobbigt inga pengar, inget jobb, älskling bor långt  bort :(


Jag mår jävligt dåligt men visst inte alltid jag visar det men gråter inombods varje dag, gråter mig till sömns varje natt, är orolig för allt sover jätte dåligt :(.

Är orolig för att jag inte duger att vissa personer bara säger så för att inte såra mig eller för att dom inte vågar säga vad som egentligen tycker och tänker, för att jag inte är älskad fast vissa säger att jag är det

Jag vet att jag inte är den  snyggatse, sötaste, sexigaste personen som finns, jag vet att det finns personer som ser betydligt mycket bättre ut än vad jag gör, men jag orkar bara inte  Är missnöjd med precis allt på mig, finns ingeting jag tycker om på mig själv, tycker inte ens om mig själv, har aldrig gjort och har svårt att tro att jag någonsin kommer att göra det också

Fick en fråga av mitt ex Martin då vi var tillsammans:

Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara?

Jag svarade att det finns mer än en sak som jag vill ändra och så är det, vill ändra det allra mesta fast det jag helst vill är att bli längre, få större bröst och se snyggare ut, men kommer inte bli längre, kommer inte få större bröst och kommer för alltid se ut som jag gör.

Har också hört att man inte kan älska någon annan om man inte älskar sig själv men det är lögn,

Jag älskar min älskade Mathias Andersson så oändligt mycket, går inte att beskriva hur mycket, finns inga ord för det. Han är verkligen bäst och allt för mig.

Jag vet att man inte ska jämföra men kan inte låta bli, men min underbara Mathias Andersson är så mycket bättre än mitt ex på alla sätt, verkligen alla sätt :)  är så jävla glad att jag träffade dig. Känns som om jag svävar på moln som om jag drömmer, kan inte tro att det är sant att jag är tillsammans och förlovad med dig.!!  


MINÄ RAKASTAN SINUA MATHIAS ANDERSSON!! 

    

4/3-2012 du och jag 10/4-2012 Förlovade vi oss


 Älskar dig älskar dig Älskar dig älskar dig Älskar dig älskar dig Älskar dig älskar dig Älskar dig älskar dig Älskar dig älskar dig Älskar dig älskar dig Älskar dig älskar dig Älskar dig älskar dig Älskar dig älskar dig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av concreteangel88 - 5 juni 2012 00:35

http://ttela.se/start/trollhattan/1.1649020-bil-kraschade-in-i-tradgard     Helt jävla sjukt :S en granne till mina föräldrar fick en bil på tomten :S finns bara ett ord och det är SJUKT!   Sov hos mina föräldrar i helgen so, var och i lörd...

:(

Av concreteangel88 - 5 juni 2012 00:21

Jag orkar snart inte mer, vet inte vad jag ska tro längre :(    ibland känns det bara för bra för att vara sant :(                         ...

Av concreteangel88 - 2 juni 2012 23:39

Vill inte gå runt med den känslan :( orolig för allt, ekonomin, jobb, familjen och en del annat :( är orolig för att inte bli älskad, för att allt ska gå åt helvete :(...

Av concreteangel88 - 2 juni 2012 18:14

Vet inte vad jag ska tro längre, vet inte hur länge jag komma orka med det här, känns som om att jag går igenom samma skit igen :( vill inte, kommer inte orka det. :(:(:(:(:(...

Av concreteangel88 - 9 maj 2012 18:38


  ÄLSKAR DIG MATHIAS ANDERSSON AV HELA MITT   DEN 4:E MAJ  2  HELT UNDERBARA MÅNADER !!! ...

Presentation

Funny Bunny heter jag och jag är så go och glad, vill du ha en liten grej stoppa 5 kronor i mig. :)

Jag älskar min Mathias Andersson över allt annat på denna jord :)
4 mars 2012.
10 april 2012

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards