Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Seriöst orkar inte!

Av concreteangel88 - 15 april 2012 02:35

Jag orkar seriöst inte med dig längre, blir så jävla arg och ledsen på dig. Allt handlar inte bara om dig jämt även om du tror eller vill det.

Det är inte bara du som mår jävligt dåligt och är ledsen jämt, även jag men sen finns det andra som har det värre än både dig och mig.


Du tar ut all din jävla ilska och allt på dina kompsiar och du är ärdd för att du ska förlora dom, är det så jävla konstigt när du ibland behandlar oss som ren jävla skit,?  Vi får aldrig prata ut om våra problem och vad vi tycker är jobbigt, du lyssnar inte och ska själv berätta, men någon gång vill jag bara kunna prata utan att du ska berätta något också.


Och så klagar du på att vi inte bryr oss, fyfan säger jag bara. Det där är bara så jävla lågt att säga, vi ställer alltid upp dig men du ger fanimej inget tillbaka eller visar att du är tacksam utan du bara tar och tar utan att ge. Så gör inte en riktigt kompis.


Jag säger i alla fall tack och visar min tacksamhet men det gör fanimej inte du. Du har fått bo hos mig trots min dåliga ekonomi har inte haft ett enda jävla öre att kunna handla för, knappt något mat har jag  haft heller, knappt någon mat till mig men ändå så är jag så jävla snäll och låter dig bo här.

Men det ska nog fanimej vara sista gången, inte kan du betala tillbaka lite, nää för du slösar alla dina jävla pengar på ren skit, godis, glass, chips när du istället kan spara och köpa dig något jätte viktigt eller spara till en resa eller vad som helst men NEJ inte gör du det. Det är inte konstigt att din familj går på dig pga det, dom bryr sig men du visar dom fanimej ingen respekt eller tacksamhet.

Du klagar så fort du dina pengar är slut och får du inte av dina föräldrar så blir du skit arg och sur. Men dom har inte alltid heller så jävla gott ställt även om du vill det. Dom bryr sig som sagt om dig men du fattar inte det, visa dom respekt så får du respekt tillbaka.

Och klaga inte på dina vänner när du gör exakt samma sak själv, blir så jävla PISS OFF på dig. Du är en plåga, inte alltid men ibland eller rätt ofta.

Ibland är du snäll och hur trevlig som helst och en jätte bra kompis men du visar det så jävla sällan så det är inte så konstigt att du snart inga vänner har kvar, dom tröttnar på hur du har blivit och hur du beteer dig mot dom.

Vart har den blyga, rädda och osäkra personen tagit vägen? Visst är väl bra att man ändrar sig men du är verkligen helt förändrad. Jag stör mig så enormt mycket för att du blev tillsammans med mitt ex men säger det inte, för då blir det ett jävla liv kan jag lova. Din falska råtta och även mitt ex som snackar en massa jävla skit, taskig skit också, jag säger i alla fall inte taskiga saker om dig men du är så jävla feg och elak som inte vågar säga det till mig personligen.

Men jaa du måste förstå att om du fortsätter att behandla dina kompsiar så kommer dom så småningom lämna dig och då står du där ensam med en falsk kille en stor jävla player är han. Usch kan inte fatta att jag var tillsammans med han i nästan 4 år. Äckligt är det!

Nää nu ska jag bortsa tänderna och sen gå och lägga mig och hoppas jag somnar, ska på kalas idag kl 15.00 min kusin och hennes lillabror :) ska bli jätte jätte kul. :) nattinatti

Kram: noname1988





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av concreteangel88 - 5 juni 2012 00:35

http://ttela.se/start/trollhattan/1.1649020-bil-kraschade-in-i-tradgard     Helt jävla sjukt :S en granne till mina föräldrar fick en bil på tomten :S finns bara ett ord och det är SJUKT!   Sov hos mina föräldrar i helgen so, var och i lörd...

:(

Av concreteangel88 - 5 juni 2012 00:21

Jag orkar snart inte mer, vet inte vad jag ska tro längre :(    ibland känns det bara för bra för att vara sant :(                         ...

Av concreteangel88 - 2 juni 2012 23:39

Vill inte gå runt med den känslan :( orolig för allt, ekonomin, jobb, familjen och en del annat :( är orolig för att inte bli älskad, för att allt ska gå åt helvete :(...

Av concreteangel88 - 2 juni 2012 18:14

Vet inte vad jag ska tro längre, vet inte hur länge jag komma orka med det här, känns som om att jag går igenom samma skit igen :( vill inte, kommer inte orka det. :(:(:(:(:(...

Av concreteangel88 - 9 maj 2012 18:38


  ÄLSKAR DIG MATHIAS ANDERSSON AV HELA MITT   DEN 4:E MAJ  2  HELT UNDERBARA MÅNADER !!! ...

Presentation

Funny Bunny heter jag och jag är så go och glad, vill du ha en liten grej stoppa 5 kronor i mig. :)

Jag älskar min Mathias Andersson över allt annat på denna jord :)
4 mars 2012.
10 april 2012

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards